הבלוג

משחיז סכינים מקצועי למטבח

במטבח של רבים מאיתנו נזדקק ליותר ממחבת על מנת לשמור על טעמים מדויקים, כאשר בין הכלים הללו נוכל למצוא כלי ניקוי לשם הדוגמא או תבניות סיליקון מצוינות לאפייה. אך כאשר מדובר במטבחים בהם נעשה שימוש תכוף בסכינים מקצועיים, וגם בעבור מטבחים שרק מחזיקים סכינים מסוג זה ועושים שימוש נדיר. מומלץ ואף חשוב להחזיק באחד מארונות המטבח שלנו גם משחיז סכינים מקצועי למטבח, אשר יוכל לשמור על חדות הסכין גם אם נבקש לפרוס בשר ועד אל מגוון סכינים אחרים, שלא יזיק להם להחזיר את החדות והברק. על כן ריכזנו את סוגי המשחיזים השונים שקיימים, בין אם מדובר באבני השחזה ועד אל משחיזים מותאמים אל שולחן המטבח.

משחיז סכינים מקצועי למטבח-הפופולריים

כמובן שרובנו הגדול מחזיק במגירת הסכינים שלנו סכין מקצועית, אשר תוכל לשמש אותנו בין אם בכדי לחתוך בצורה מקצועית יותר בשר או לפלט בצורה יעילה יותר את הדגים שקנינו. על כן נוכל למצוא כיום לא מעט סוגי משחיזים, כאשר הפופולריים ביניהם ימנו בין מוט ועד אל משחיזי סכין שולחנים. הדגם הראשון הוא מוט השחזה מבית ארקוס המגיע בגודל של 23 ס"מ, כאשר קיימים דגמים זהים כמו של חברת "קאטר פיילר" המציעה מוט השחזה באורך של 30 עד 35 ס"מ או מוט רחב במיוחד. אל סוג זה של משחיזי סכינים ישנו גם דגם לא פחות שכיח והוא כמובן משחיז שולחני, הקיים כיום תחת מגוון חברות, המתאים עצמו גם לסכינים חלקות וגם משוננות.

אבני השחזה

אל הדגמים הפופולריים כמו משחיזים שולחנים ועד אל מוטות השחזה, מצטרפים גם אבני ההשחזה הנחשבים לבין המשחיזים הפופולריים של העשור האחרון. אבנים אלו מגיעות בדגמים כמו אבני השחזה רטובות, אבני השחזה דו צדדיות ואפילו פלטות מעולות במיוחד להשחזה. אחת האבנים המעולות היא אבן השחזה רטובה סקוביל של "קאטר פיילר", אשר מציעה אופן השחזה אחורה וקדימה עם שמירה על 20 מעלות ושמירה מעולה על חדות הסכין. עלותם של משחיזים הסכינים נעה בין עשרים שקלים ועד אל מאה ומאתיים שקלים בהתאמה.