הבלוג

שעון קלווין קליין מיוחד ואפשרי

קיימים כיום לא מעט סוגים שונים של שעונים, חלקם הגדול של השעונים הללו מגיעים גם מבתי אופנה מוכרים המגיעים מרחבי העולם ולא רק מכתיבים את גזרת הג'ינסים, אלא גם את אופי רצועת השעונים, גודלם ועוד. אחד מבתי האופנה הללו הוא לא אחר מאשר בית האופנה קלווין קליין, שאת דריסת הרגל שלו בעולם הג'ינסים, ההלבשה התחתונה ועוד, חווים כולנו ונהנים מהם. אך כאשר מדובר בשעונים הנהדרים של בית האופנה, הם הופכים לא רק למומלצים במיוחד ומעניקים מראה מטריף לכל פרק כף יד אלא גם במחירם הנחשב ליחסית גבוהה. עם זאת למצוא שעון קלווין קליין בין אם לנשים או לגברים, המוצעים במחירים מעולים ושווים לכל כיס יכול להיות מאתגר.

שעון קלווין קליין לא יקר – לגברים

שעונים קלווין קליין נחשבים למוצרים בעלי חומרי גלם איכותיים, החל מההלבשה התחתונה ועד לרצועות השעונים. על כן מחירם של שעוני קלווין קליין נחשבים ליקרים, לא רק בשל חומרי הגלם אלא גם בשל העיצוב היוקרתי.  עם זאת דגם K3M5155N המגיע עם פלדת אל חלד זהובה וגון שעון כחול עמוק. כל אלו יחד עם מנגנון קוורץ יוצרים שעון מעולה, עם זכוכית מינרל במחיר הנע בין 390-410 שקלים!

דגם נוסף המגיע במחיר הרבה יותר נמוך ובעל עיצוב מושלם לגברים, הינו דגם K3M514B1 המגיע עם רצועת סטיין סטייל בציפוי שחור יפיפייה, עם גוף שעון שחור ובו מוטבעים אותיות בית האופנה CK. כל אלו יחד עם קוטר שעון בן 40 מ"מ, יוצרים שעון מעולה מבית האופנה הייחודי ובעלות שבין 320 עד 350 שקלים.

שעון קווין קליין לא יקר – לנשים

שעון קווין קליין לא יקר גם לנשים עונה לשם הדגם K3M5255N, המציע רצועות זהב אל חלד מרשימות ולוח שעון בעל מנגנון קוורץ בצבע כחול ועמידות של עד חמישה מטרים תחת למים. כל האלמנטים הללו נכללים בקוטר של 30 מ"מ ובמחיר שבין 400-370 שקלים.

דגם K3M2212Z מציע לנשים שעון כסוף מעולה, בעל רצועת פלדת אל חלד וגוף שעון עם אותיות בית האופנה, עם עמידות למים של עד חמישה מטרים וזכוכית מינרל מעולה וכל זאת בעלות שבין 370-350 שקלים.