הבלוג

הקיץ הראשון של יחסים טובים

לפני הרבה שנים רץ ברדיו שיר שדיבר על הקיץ האחרון, עבור מי שהיה בגיל המתאים באותה תקופה העונה שבה אנו נמצאים כרגע כאשר הקיץ מתקרב תמיד מעלה זיכרון מאותו שיר עצוב. אבל גם בלי להכיר שירים ישנים, תקופת הקיץ היא תקופה שבה באופן טבעי קיימת עלייה בפעילות שלנו ועכשיו זה הרגע לעצור לשנייה ולעשות חישוב מסלול נכון לקיץ הקרוב.

השנה, באדיבות הקורונה, בוטלה האפשרות לתעל את ההתעוררות הזו לנסיעות לחו"ל, העולם אמנם מתחיל להיפתח אבל באיזה שהוא אופן הרצון לרוץ ברחבי הגלובוס קצת דעך. אז זו הזדמנות טובה להכין תכנית לקיץ הקרוב שתעשה לנו טוב ונוכל בסתיו להביט אחורה בסיפוק ושמחה. תקראו על עך פה –https://delight.co.il/

אז השאלה היא בעצם, מה בדיוק חסר לכם? מה היה עושה לכם "שמייח"? אולי נתחיל קודם בשאלה מה יש לנו יותר מדי, ועל זה פשוט לענות – זמן מסך. כלומר, זמן שבו יושבים מול מסך כלשהו, החל מפייסבוק דרך וואטסאפ ועד NETFLIX. לכן ההמלצה הראשונה לקיץ שמגיע עכשיו היא פשוטה וברורה – תצמצמו שעות מסך. אל תגידו שזה טריוויאלי, זמן המסך הוא אחד הגורמים שעושים לכם רע, ראינו מה קורה ממש לאחרונה בסרט "מסך עשן".

התחליף הראשון לזמן שיתפנה לכם כאשר תשחררו את המסכים הוא פעילות גופנית. גם כאן מומלץ ללכת לפי הנטייה שלכם בבחירת הפעילות, האם אתם אוהבים ים, או אולי דיווש על אופניים, או לחבוט בכדור טניס. גם ללכת בערב סביב השכונה זה מצוין, לא צריך להתחיל באימונים למרתון הקרוב.

אבל הפעילות הגופנית לבדה לא תמיד מספקת ויש המלצה, טריויאלית בשמיעה ראשונה, לצרף לכל פעילות שתבחרו לפחות עוד אדם אחד. במקרה שהלכתם על כדורגל, השותפים שלכם לפעילות כבר מחכים לכם, אבל תנסו להתחבר לאנשים נוספים גם לפעילת שבהם החיבור בעצם לא נחוץ כמו ריצה או רכיבה על אופניים. האדם הוא יצור חברתי, ופעילות שעושים בחברותא תמיד משאירה טעם יותר טוב מאשר להזיע לבד בשבילי הפארק. לכל פעילות שתבחרו תמצאו בקלות שותפים נעימים, שיהיה לכם קיץ נעים עם חיבורים חברתיים טובים!