הבלוג

היתרונות של מתיחת צוואר

ניתוחים קוסמטים הפכו להיות סוג הניתוחים הכמעט נפוצים ביותר ברפואה, הם מתפרשים על פני סוגים שונים וחלק לא קטן מהם תוכלו לעשות גם בלי שום קשר לגיל שלכם. גם במתיחות צוואר הגיל לא תמיד משנה מכיוון שישנם לא מעט סיבות שיכולות להוביל לעור נפול, כזה הדורש מתיחת צוואר. חלק מהסיבות יהיו חשיפה מרובה לשמש, סטרס לא בריא ועוד. אלו לרוב מובילים לירידה בכמות סיבי הקולגן והאלסטין(החומרים האחראים על גמישות העור) ומביאים להתרופפות של השרירים.

סוגי מתיחת הצוואר – עם המגוון הרחב של מתיחות הצוואר תוכלו למצוא גם לא מעט אפשרויות שונות שיעזרו לכם להחזיר את עור הצוואר עשרים שנה אחורה, חלק מאפשרויות נשענות על טיפול ללא ניתוח כירורגי וללא הרדמה וחלקן כן.

1. הרמת חוטים

טכניקה זו מורכבת מחוטי אפטוס המוחדרים אל אזורי הצוואר, החוטים בעצם מרימים את רקמות העור שמתחת לצוואר בעזרת חומצת פולילקטית הגורמת ליצירת חומר הקולגן בעור וחומר אלסטין. טיפול זה אינו מצריך הרדמה או זמן החלמה והוא לרוב נעשה בדיוק רב וברוב הפעמים יכול להחזיק שנים.

2. טיפול לייזר

אחד מהטיפולים שנחשבים עדיין חדשים הוא טיפול מתיחת צוואר בלייזר, כאשר קרן הלייזר נוגעת באזורים הנפולים היא מעוררת בהם את חורי האלסטין והקולגן,  מה שמחזיר לעור את הגמישות ומראה עור מבריק יותר.

3.גלי רדיו ומחטים

טיפול זה נעשה על ידי החדרה של מחטים לאיזורים הנפולים ומעליהם מכשיר פולט גלי רדיו וגורם למחטים לעלות לעד 67 עלות. אלו בדומה לשאר הטיפולים גורמים בעצם לעליה בייצור הקולגן והאלסטין.

4.גלי אולטרסאונד

טכנולוגיה העוזרת להדק אזורים נפולים בעור על ידי החדרת אנרגיה שמגיעה עד לשריר שבעור, אנרגיה זו מעודדת גם היא את ייצור הקולגן והאלסטין ומצליחה להגיע להישגים מרשימים.

יתרונות ברורים

רוב טיפולי מתיחות הצוואר היום לא דורשים זמני החלמה או הרדמה כללית, זו היא הבשורה הראשונה המשמחת. השניה היא שחלק לא מבוטל מהטיפולים שהזכרנו ועוד אחרים, אמורים ואף יכולים להחזיק למשך זמן לא קטן. יחד עם כל אלו חשוב לזכור להתייעץ עם רופא ולבצע טיפולים כאלו על ידי אנשי מקצוע שהוסמכו לכך.