הבלוג

היתרונות של דשא סינטטי

אחד מתחליפי הדשא שהפכו לשכיחים בשנים האחרונות הוא לא אחר מאשר הדשא הסינטטי, אשר נמצא כיום החל מפארקים שונים ברחבי הערים ועד למגרשי כדורגל, משרדים ואפילו מרפסות וגינות רבות. הבחירה ההולכת וגדלה בדשא סינטטי מורכבת מכמה יתרונות משמעותיים בכל הקשור לעיצוב הבית, לנראות שלו ולעיתים גם לשימוש הרב עונתי שהוא מעניק. אבל במדינה כמו ישראל בה השמש מחזיקה את מרבית ימי השנה, החלפת דשא רגיל לדשא סינטטי יכולה לחסוך לא מעט כסף של אחזקה, טיפוח, דשן ועוד הוצאות לא קטנות בכדי לשמר את איכות הדשא הרגיל. לכן בכדי לבצע בחירה חכמה של דשא סינטטי, יצאנו לברר מה הם היתרונות שלו בשיתוף עם https://www.gan-yarak.co.il/דשא-סינטטי/פשוט-ירוק-נפוליאון

יתרונות התחזוקה בדשא סינטטי

כמו שכבר ציינו מעל, השימוש בדשא סינטטי מגובה בלא מעט יתרונות שונים כאשר חלקם הגדול מתבסס על יתרונות הנובעים בעיקר מתחזוקת הדשא הסינטטי. כאשר אנו עוסקים בדשא רגיל הוא מצריך לא מעט תשומת לב, החל מכמות ההשקיה שאמור לזרום אל הדשא ועד לכמות המים והשזרוע שהוא מצריך אחת לתקופה. דשא סינטטי איננו צורך מים, על כן הוא לא רק חוסך את תשלום המים אלא גם עוזר לשמור על מפלס הכנרת. בכל הקשור לדשן, הדשא הסינטטי אינו צריך תחזוקה כימית כל שהיא או "סידור" של הדשא מפני עשבים שוטים, על כן יתרונותיו מתבטאים בצורה ברורה מאוד בכל הקשור לתחזוקת הדשא לאורך זמן.

עמידות ושימושים שונים

לצד יתרונות התחזוקה שמאפיינים את הדשא הסינטטי אפשר ללמוד מכך כי הוא איננו רק חוסך את עבודת התחזוקה, אלא מצליח להישמר לאורך זמן ולשמור על עמידות גבוהה ולשימושים מגוונים. מנעד השימושים שניתן לעשות עם דשא סינטטי, נמתח החל ממגרשי כדורגל מקצוענים וחובבנים ועד אל לובי של משרדים, מרפסות, גינות ופארק שעשועים. כחלק משמירה על עמידותו של הדשא הסינטטי, רבים מסוגי הדשא הקיימים בישראל גם עמידים בפני נזקי השמש וישנם גם תוספי בטיחות אשר מונעים התלקחות מהירה במקרה של שריפה או גיצים. הדשא שנראה כי משתלב בצורה טבעית במגוון מקומות, מוכיח את עצמו בתחליף יעיל בטיחותי ועמיד לאורך זמן.