הבלוג

טפטים לחדרי ילדים

עיצוב של חדרי ילדים יכול להפוך בקלות למשימה בלתי אפשרית, בין אם מדובר במיקום המיטה ועד למיקומו של שולחן המחשב או הטלוויזיה והמראה. אך מבין כל אותם פרטים שיש לחשב, למדוד ושיהיו מוסכמים עם הדיירים הקטנים של החדר, ישנו פריט אחד שיכול לפתור את מרבית הבעיה והוא לא אחר מאשר טפטים לחדרי ילדים. אז לפני ששוברים את הראש במיקום שלל הפריטים בחדר, הרשו לעצמכם לבחור בקלות בין מגוון הרחב שתוכלו למצוא כיום. אלו כמובן לא אותם טפטים שהכרנו בעבר, לא באופי העיצוב שלהם ובטח לא ברמה הבטיחותית המחמירה, בהם עומדים מרבית הטפטים המשווקים בישראל.

עולמות של טפטים

טפטים מוכרים למרביתנו במגוון שבלונות מאוד מסוימות, אך בחלוף השנים עיצובם של הטפטים עבר ריענון מעמיק וכיום קיימים עולמות שונים ומגוונים. כך למשל תוכלו למצוא עבור חדר הילדים טפטים מסוגננים החל מעיצובים של כדורגל בשלל צורות, טפטים מטריפים של גרפיטי או עשן בדוגמאות שונות וייחודיות או טפטים עם נופים מרהיבים הכוללים ערים מטריפות מהעולם או ג'ונגלים ומרוצי מכוניות. הסגנונות הייחודים שקיימים כיום יכולים להפוך בקלות את חדר השינה של הילדים, לעולם מגוון ועשיר בצבעים ופרטים מעניינים ומרתקים כמו סיפור שתלוי על הקיר. חשוב לזכור כי עם הייחודיות של הטפטים והגיוון שניתן למצוא בהם, הם גם ניתנים לניקוי בקלות ולא דורשים מאמץ מיוחד בזמן הניקוי שלהם.

טפטים לכל הילדים

טפטים צבעוניים ומיוחדים בהחלט יכולים להחליף את האווירה בחדר, להעניק לו אווירה ייחודית ואופי אחר לחלוטין. אך כוחם של טפטים אינו נמדד רק באווירה המיוחדת שהם יכולים לייצר, אלא גם בתחושת הרגיעה ונעימות. טפטים לחדרי ילדים לרוב מתחילים מתינוקות ועד הגיל הרך ואף בני נוער, ובעלי צבעים רכים וציורים נעימים העוזרים להשרות תחושת רוגע. ושלווה יכולת ההרכבה של הטפטים וההורדה שלהם במרבית המקרים היא די פשוטה, היא יכולה גם להיעשות על ידכם וגם על ידי איש מקצוע בקלות רבה. מה שמראה גם על היכולת להחליף טפטים בהתאם לגילאים, כך שבמידה והדייר או הדיירת הקטנים שבחדר מחליטים על צבע או ציור אחר, תוכלו להחליף אותו בקלות רבה.