הבלוג

באילו שכונות יש התחדשות עירונית בפתח תקווה?

התחדשות עירונית הפכה בשנים האחרונות לאחת ממילות המפתח בעולם הנדלן, אפשר לראות אותה חולשת כיום על מגוון רחב של ערים ואזורים ברחבי הארץ. החל מערד שבדרום ועד לעפולה וקריית שמונה שבצפון, כל הערים ובמיוחד במרכז הארץ נמצאות כיום בקצב התחדשות עירונית שעוד לא נראה כמותו בשנים האחרונות. תוכנית ההתחדשות העירונית ברחבי הארץ אמורה לשפר תשתיות, להוסיף אזורי מסחר ופנאי לתושבים וגם לא מעט דירות חדשות. אך בעיר בפתח תקווה שהינה אחת מהערים הוותיקות בישראל, תוכלו לראות בשנים הקרובות לא מעט שינויים עירוניים אשר יגרמו לוותיקים מהתושבים שלא לזהות את אם המושבת של ישראל.

שכונת עמישב

אחת מהשכונות הותיקות באם המושבות היא לא אחרת משכונת עמישב אשר נמצאת בצד המזרחי של העיר, והיא עומדת להחליף 15 בניינים רכבת ותיקים בעלי 60 יחידות דיור, ב8 בניינים חדשים עם מכל ל200 יחידות דיור חדשות. על הפרויקט אמונים קבוצת חג'ג ואסתר אברהם אחזקות, יחד עם בינו נדל"ן הנחשבות  לחברות המובילות כיום בתחום הבנייה, ולהן רפרטואר רחב של פרויקטים למגורים ברחבי הארץ. הפרויקט יתמקד ברחובות 23 עד 47 ובחודשים הקרובים אמורים להתבצע הפינויים הראשונים בשכונה, אלו יעשו על ידי חברת בינו נדל"ן. חידוש האזור הוא בהחלט בשורה משמחת גם לתושבי העיר וגם לתושבי אשר יגיעו אל שכונת עמישב המתחדשת, כאשר אלו יוכלו להנות מתוספת של מינימום 9 מ"ר של מרפסת יחד עם מחסן וחניה. בנוסף עם בנייה איכותית בעלת סטנדרטים גבוהים ועדכנים, יוכלו הדיירים החדשים והותיקים להנות גם כן מהתחדשות של התשתיות ברחבי העיר.

שכונת יוספטל

שכונת יוספטל ממוקמת על יד כביש 40 נמנת גם כן מבין השכונות הוותיקות בעיר והיא נבנתה אי שם בשנות החמישים של המאה הקודמת, כיום השכונה מונה כמעל לאלף יחידות דיור ועם סיום הפרויקט יתווספו אליה כמעל ל2000 יחידות חדשות. יחד עם זאת השכונה תוכל להצטרף לליגה של הערים הגדולות, כאשר תעבור התחדשות גם בכל הקשור לשתיות החל חיבורי תשתיות שונים ועד לנתיבי כניסה חדשים לשכונה, שיגרמו לתושבים הוותיקים והחדשים להגיע במהירות ולצאת במהירות. הפרויקט שגם נתמך ברשות הממשלתית להתחדשות עירונית, נראה כפרויקט די שאפתני שאמור לא רק לשדרג את השכונה אלא גם לשמור על אופי השכונה וגם את הדיירים הוותיקים.