הבלוג

אתרי חיפוש עבודה בישראל

עם סיום מגפת הקורונה והחזרה של המשק הישראלי אל עבודה כמעט מלאה, ישנם לא מעט ישראלים אשר הוצאו לחל"ת או פוטרו בזמן המגפה ומה שמביא ללא מעט מועמדים על כל תפקיד. ואם גם אתם סיימתם את תקופת החל"ת שלכם, או שאתם מרגישים מספיק כשירים בשביל לחזור אל שוק העבודה, ישנם לא מעט אתרים שתוכלו למצוא בהם עבודה כיום. חלקם ייעודים למקצועות מסויימים, חלקם כללים וחלק לא קטן מהם יוכל לעזור לכם אפילו למצוא את הקריירה החדשה שלכם!

אתרים ייעודים

כיום בישראל ישנם לא מעט אתרים אשר מציעים מקומות עבודה עבור סקטורים מסוימים, החל מעבדות בהייטק, עבודות ממשלתיות, עבודות סוציאליות, חינוכיות ועוד. שם תוכלו לרפרר בין הניסיון שבו הדורשים המעסיקים, לתעודות, תארים והכשרו למיניהם ועד לשכר. בעזרת אתרים אלו החיפוש אחר מקום העבודה הבא שלכם, יכול להיות ממוקד יותר, הן מהבחינה הגיאוגרפית והמקצועית ועד לשכר. אתרים כאלו תוכלו למצוא דוגמת שתיל, אשר מפרסם בעיקר מודעות בתחום החינוך הפורמלי, החינוך הבלתי פורמלי והעבודה סוציאלית. אל תחום הייטק ישנו את אתר "דיאלוג"(dialog) , אשר לו מנוע חכם לחיפוש ואינספור סוגי משרות ורמות ניסיון. למשרות של עריכת דין ויועצים משפטיים ישנו את אתר סאוויט אפ ( suit"up ), אשר מרכזת בתוכה לא מעט מודעות דרושים ברחבי הארץ לערכית דין ויעוצים משפטים שונים.

אתרים כללים אבל לא רק

ישנם לא מעט אתרים ופורטלים של תעסוקה אשר יכולים לעשות פלאים לקריירה שלכם, אלו יוכלו לתת לכם מגוון הכוונות והמלצות. החל מהסבר כיצד כותבים קורות חיים, איך להתנהג בראיון ועוד טיפים חשובים שיגדילו את הסיכוים שלכם להתקבל אל המשרה. אך את רוב תשומת הלב של אותם אתרים תוכלו למצוא במנועי החיפוש השונים, שם תוכלו להתאים את את החיפוש עבורכם ע"י לא מעט פרמטרים שונים ומגוונים. כך שבין אם אתם מחפשים אחר עבודה זמנית, מועדפת או לחפש משרת מנהל סניף או סמנכ"ל. תוכלו למצוא באתרים כמו alljobs, דרושים, https://www.sahbak.co.il, ג'וב מאסטר, ג'ובנט ועוד. אתרים אלו מלאים בלא מעט מודעות שונות ומגוונות, כך שגם את העבודה באה שלכם תוכלו למצוא שם בקלות.