הבלוג

סוגים שונים של הגדלת חזה

לאחר שהחלטת כי את רוצה לעשות ניתוח הגדלת חזה ייתכן ואת מתקשה לבחור בניתוח הנכון עבורך או בגודל החזה הנכון עבורך. ישנם סוגים רבים של שתלים ושל אפשרויות השתלה ובמובן מסוים עודף האפשרויות הזה משתק בדומה לעודף האפשרויות שאנו פוגשים בסופרמרקט ובמוצרי מזון שונים. ייתכן ובמקרה שלך תוכלי להסתפק בניתוח הרמת חזה אך לשם כך יש להבין לעומק את המשמעות של בחירה נכונה של סוג הגדלת החזה שנכון עבורך וסוג החומר המושתל. הבחירה בין הרמה להגדלה וסוג השתלים הרצוי היא בחירה קריטית שעם התוצאות שלה ייתכן ותיאלצי להתמודד כל ימי חייך ולכן אין להקל בהכנה לכך ובבחינת האפשרויות השונות. אין זה אומר שאת צריכה להימנע מהניתוח או כי ההחלטה קשה מדי מכדי לבצע אותה, בכל זאת אנו רואים כי מיליוני נשים עברו הגדלת חזה ורובן המוחלט מרוצה מהבחירה שעשו. אין באפשרותי לכסות את כל האפשרויות וסוגי ההשתלות אך ארצה לגעת בשתי האפשרויות המוכרות והיותר פופולאריות:

הרמת חזה

שתלי חזה מסיליקון

שתלי חזה מסיליקון הם אולי השתלים הנפוצים והפופולאריים ביותר. אמנם בשנות התשעים הופסק השימוש בהם בניתוחים פלסטיים קוסמטיים בשל בעיות בטיחות אך כתוצאה מהתקדמות טכנולוגית רפואית הם חזרו לתעשייה בטוחים ואמינים יותר מבעבר. שתלים אלו מלאים בסיליקון ומאפשרים נראות ותחושה טבעית, פורפוציונלית ויפה. החשש העיקרי בהם הוא במקרה של דליפה אשר יקחו מספר ימים לזהות אותה בשל איטיות הזרימה של הסיליקון. עם זאת כיום נעשה שימוש בסיליקון שהגוף יכול להמיס או לפחות לא להיפגע ממנו עד שמאותרת הדליפה והשתל מוחלף. בנוסף כיום מעטפת השתלים חזקה ועמידה יותר מאשר בעבר.
שתלי הסיליקון זמינים בגדלים שונים והם מעט יקרים יותר משתלי מים מלוחים וניתן לבחור אותם במרקם מחוספס או חלק. הסיבה להבדל במחיר נובע מהתחושה הטבעית שמספקים שתלי הסיליקון.  קצת יותר יקר מאשר שתלים מלוחים בשד. מגיעים עם משטח מעטפת מרקם או חלק. הציעו תחושה שהיא טבעית יותר מזו של שתלים מלוחים.

שתלי מים מליחים

שתלים מים מליחים או שתלי סלין הם שתלים פופלארים ואמינים הנועדו למנותחות החוששות מבעיות בריאות עקב דליפת שתלי הסיליקון. אם שתלים אלו יקרעו בכל נקודת זמן שהיא, הם לא יגרמו לבעיות בריאותיות משום שתמיסת המלח שהשתלים מכילים נספגת בבטחה ובקלות בגוף. שתלים אלו זמינים בגדלים שונים ולרוב ניתן למלא אותם לאחר השתלתם מה שמאפשר לבצע חתך קטן יותר בעת הניתוח עצמו, הינו צלקת קטנה יותר ויתר גמישות במיקום וקביעת גודל השתל. הם פחות יקרים משתלי סיליקון אך מורגשים ונראים מעט פחות טבעיים.